Trwa komunikacja

Regulamin

REGULAMIN  INTERNETOWEJ  SPRZEDAŻY  BILETÓW PRZEZ TEATR WYBRZEŻE
zwany dalej Regulaminem

  1. Warunkiem skorzystania z systemu internetowej sprzedaży biletów jest:
    1. zaakceptowanie niniejszego Regulaminu, które jednocześnie stanowi oświadczenie woli i stwarza prawne zobowiązania między Kupującym, a Teatrem Wybrzeże z siedzibą w Gdańsku, 80-834, ul. Św. Ducha 2, NIP 583 000 76 14, REGON: 000279108, Organizatora wydarzeń oraz
    2. spełnienie wymaganych procedur rezerwacji i zakupu na stronie www.teatrwybrzeze.pl przez Kupującego:
      1. rejestracja na stronie (tylko w przypadku dokonywania transakcji),
      2. wybór wydarzenia i ilości biletów,
      3. sprawdzenie danych,
      4. potwierdzenie dokonania zamówienia oraz otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Teatr Wybrzeże.
  2. Warunkiem sprzedaży internetowej biletów jest opłacenie zamówienia przez Kupującego; zapłata niepotwierdzona  przez bank Kupującego w ciągu 30 minut powoduje automatyczne anulowanie zamówienia.
    Płatności za bilety są obsługiwane za pośrednictwem portalu www.payu.pl przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 186.  Brak bankowego potwierdzenia, o którym mowa wyżej powoduje iż pieniądze pobrane przez operatora płatności mogą być wykorzystane przy kolejnym zakupie lub zwrócone - Kupujący jest informowany o sposobie postępowania w danej sytuacji przez PayU S.A., pocztą elektroniczną - kontakt: pomoc@platnosci.pl
    lub tel. 61 628 45 05. Wszelkie nieprawidłowości można również zgłaszać w formularzu dostępnym na stronie: poland.payu.com/kontakt/.
  3. Ceny biletów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  4. Aby otrzymać fakturę VAT należy w procesie zamawiania zaznaczyć opcję Faktura VAT oraz podać poprawne dane niezbędne do jej wystawienia.
  5. Poprzez rejestrację w systemie sprzedaży internetowej, Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora, celem realizacji zamówienia, niezbędnego kontaktu z Kupującym oraz innych czynności niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży biletów. Wszelkie dane osobowe otrzymywane przez Teatr Wybrzeże w ramach sprzedaży biletów są wykorzystywane w celu wykonania umowy sprzedaży biletów. Zachowane będą zasady określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz Ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000) oraz Ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204).
  6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.
  7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia transmisji danych w trakcie dokonywania zakupu.
  8. W dowolnym momencie Kupujący może sprawdzić status realizacji zamówienia logując się na stronie www.bilety.teatrwybrzeze.pl
  9. System sprzedaży internetowej umożliwia zakup biletu najpóźniej w dniu wydarzenia na godzinę przed rozpoczęciem spektaklu. Po tym czasie zapraszamy do kasy Teatru lub kontaktu telefonicznego bądź mailowego. Organizator zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży internetowej w każdej chwili bez podawania przyczyn.
  10. Brak możliwości zakupu biletu za pośrednictwem systemu sprzedaży internetowej nie oznacza braku biletów w kasie teatralnej.
  11. System sprzedaży internetowej umożliwia zakup nie więcej niż 10 pojedynczych biletów na jedno wydarzenie.
  12. Wszystkie informacje dotyczące przebiegu realizacji zamówienia przekazywane będą drogą elektroniczną w godzinach pracy kas biletowych.
  13. Bilety ulgowe bez udokumentowania prawa do ulgi nie uprawniają do wejścia na widownię – są nieważne. Bilety ulgowe przysługują: uczniom, studentom, emerytom, rencistom, seniorom 60+, osobom z niepełnosprawnością, asystentom osób z niepełnosprawnością oraz honorowym dawcom krwi.
  14. Po dokonaniu wpłaty Klient otrzymuje wiadomość z biletami w załączniku na podany przy zamówieniu adres mailowy.
  15. Klient drukuje lub zachowuje na urządzeniu mobilnym bilet po potwierdzeniu realizacji zamówienia przez Teatr.
  16. Zamówienie złożone w systemie internetowej sprzedaży biletów może być anulowane (odwołane najpóźniej w terminie do 3 dni przed datą wydarzenia). W celu zwrotu biletów należy przesłać maila z załączonymi biletami na adres bilety@teatrwybrzeze.pl.
  17. Zwrot za bilet zakupiony za pomocą internetowego sytemu sprzedaży dokonywany jest na konto, z którego realizowana była zapłata zgodnie z pkt 2 niniejszego Regulaminu.
  18. Termin, o którym mowa w pkt 16 może ulec skróceniu jedynie dla wydarzeń w przypadku ich odwołania lub innych zmian repertuarowych. 
  19. Teatr zastrzega sobie prawo do zmian w repertuarze.
  20. Wszystkie informacje na temat repertuaru, scen, cennika, zniżek, ofert specjalnych, godzin pracy kas biletowych i inne opublikowane są na stronie www.teatrwybrzeze.pl
  21. Wydarzenia zaczynają się punktualnie, bilet traci ważność z momentem rozpoczęcia spektaklu podanej na bilecie, co oznacza, że spóźniona osoba nie ma możliwości wejścia na spektakl, nie ma prawa do zwrotu biletu ani przebukowaniu biletu (termin przebukowanie oznacza zwrot i ponowny zakup).
  22. Niewykorzystane bilety (utracona ważność) nie podlegają zwrotowi ani przebukowaniu.
  23. Możliwość przebukowania biletu na inny spektakl istnieje najpóźniej w terminie określonym w pkt 9. niniejszego Regulaminu, z uwzględnieniem uregulowania ewentualnej różnicy w cenie biletu.
  24. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 26 lipca 2010r. sprzedaż biletów w zakresie zamówienia i płatności drogą internetową nie podlega fiskalizacji w związku, z czym kupujący nie otrzymuje paragonu fiskalnego.
  25. Osoby dokonujące płatności za pośrednictwem banku zagranicznego winny uwzględnić koszty pośrednictwa bankowego, gdyż tylko pełna zapłata w wyznaczonym terminie gwarantuje realizację zamówienia przez Teatr.
  26. Reklamacje można składać na adres bilety@teatrwybrzeze.pl. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 30 dni od nadesłania.